banner_w_ukladzie

FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z naszą sekcją FAQ w celu uzyskania odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

REJESTRACJA 

1. Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie?

W celu dokonania zamówienia nie ma konieczności rejestrowania się. Zakupu produktów można dokonywać bez rejestracji. 
Rejestracj:a polega na założeniu swojego konta w sklepie internetowym – w tym celu należy podać dane oraz wprowadzić hasło. Jeżeli klient posiada już konto należy skorzystać z opcji: Zaloguj się. Po dokonaniu procesu rejestracji nie ma potrzeby ich ponownego wprowadzania przy dokonywaniu kolejnych zakupów.
Użytkownik niezarejestrowany: Klient po dokonaniu wyboru produktów do koszyka jest zobowiązany do podania swoich danych w celu możliwości przesłania przesyłki. Przy każdorazowym dokonywaniu zakupów klient musi wprowadzać dane.

2. Dlaczego warto dokonać rejestracji?

Przy rejestracji w sklepie internetowych Rolmarket.pl klient ma możliwość sprawdzenia historii swoich zamówień, a także skorzystać z przywilejów, jakie dla niego przygotowaliśmy np. dodatkowych rabatów czy zdobywania punktów w programie lojalnościowym. Rejestracja umożliwia szybsze dokonanie zakupów, bez podawania każdorazowo swoich danych.

3. Jak się zarejestrować?

Aby dokonać rejestracji w sklepie Rolmarket.pl wystarczy kliknąć napis „Zarejestruj się”, znajdujący się w prawym górnym rogu sklepu. Następnie należy wypełnić wymagane pola.

4. Co w przypadku, gdy zapomnę hasła do swojego konta?

Jeżeli klient zapomni hasła do swojego konta, może otrzymać nowe nowe, poprzez kliknięcie w napis „Nie pamiętam loginu lub hasła”. Na podany podczas rejestracji adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowych Rolmarket.pl?

Zamówienia w sklepie internetowym rolmarket.pl można dokonać w następujący sposób: poprzez rejestrację i utworzenie swojego konta lub bez rejestracji – jako użytkownik niezarejestrowany. Następnie należy dodać interesujące towary do koszyka i dalej postępować zgodnie z formularzem zamówienia. Istnieje także możliwość dokonania zamówienia telefonicznie poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta: tel.: (24) 260 74 00.

2. Czy po dokonaniu zamówienia otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Tak. Po zakończeniu procesu zakupowego klient zawsze otrzyma na skrzynkę mailową potwierdzenie podsumowujące zamówienie wraz ze szczegółami. Nie ma znaczenia czy posiada konto w sklepie internetowym Rolmarket.pl czy jest użytkownikiem niezarejestrowanym.

3. Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Tak, istnieje możliwość sprawdzenia statusu zamówienia. Należy wejść w zakładkę Status zamówienia, podać jego numer (znajdziesz go w wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po złożeniu zamówienia) oraz numer telefonu lub adres e-mail.

4. Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je wycofać?

Mogą Państwo dokonywać zmian w zamówieniu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego Rolmarket.pl, ale tylko do momentu jego wysyłki. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

5. Jak mogę skorzystać z przydzielonego mi kodu rabatowego?

W przypadku posiadania kodu rabatowego i chęci skorzystania z niego, należy po wybraniu produktów do koszyka wpisać kod rabatowy w pole oznaczone napisem „Posiadam kod rabatowy” przed ostatecznym złożeniem zamówienia. Przydzielony kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

6. Co to jest program lojalnościowy „Produkty za punkty” i jak z niego korzystać?

Program „Produkty za punkty” to program lojalnościowy. Aby móc z niego korzystać wystarczy dokonać rejestracji na stronie sklepu Rolmarket.pl, robić zakupy i zbierać punkty. Sam zdecydujesz jak chcesz je wykorzystać: wymieniać na nagrody lub płacić nimi za produkty bądź przesyłkę.
Za każdą wydaną w naszym sklepie złotówkę otrzymujesz 1 punkt. Dodatkowe 30 punktów możesz zgarnąć, jeżeli przy zakładaniu konta wyrazisz zgodę na otrzymywanie newslettera. Za każdą zaś zarejestrowaną o produkcie opinię będziesz otrzymywać aż 10 dodatkowych punktów.

KOSZTY I CZAS DOSTAW. FORMY PŁATNOŚCI

1. Jakie są koszty dostaw w sklepie internetowym Rolmarket.pl

Pełną tabelę z kosztami dostaw klienci znajdą na stronie naszego sklepu Rolmarket.pl w zakładce Koszty wysyłki.

2. Jakie są dostępne formy płatności w sklepie internetowym Rolmarket.pl?

Sklep internetowy Rolmarket.pl oferuje następujące sposoby płatności:
- pobranie (opłata za towar i dostawę uiszczana jest po doręczeniu zamówienia przez kuriera)
- przelew tradycyjny (przedpłata za towar i dostawę dokonywana jest na konto sprzedającego: PKO BP 85 1020 1592 0000 2102 0265 4259)
- płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu dotpay.pl
- odbiór osobisty w siedzibie firmy w Cieślach pod Płockiem (gdy Kupujący zdecyduje się na odbiór osobisty zamówienia)

3. Jaki jest czas dostawy zamówionych produktów?

Paczki przekazywane są kurierowi średnio po 1-3 dniach od daty złożenia zamówienia. Kurier natomiast ma 1-2 dni na doręczenie przesyłki. Średni czas oczekiwania na dostawę wynosi zatem od 1 do 5 dni. 
Produkty pakujemy i wysyłamy w dni robocze, z wyłączeniem soboty, niedzieli i świąt.
Firmy kurierskie, z którymi mamy podpisane umowy, dostarczają przesyłki w dni robocze, z wyłączeniem soboty, niedzieli i świąt.

4. Skąd będę wiedzieć, że paczka z zamówionymi produktami została nadana?

Jak tylko paczka zostanie skompletowana i opuści magazyn, klient zostanie poinformowany o tym drogą elektroniczną.

5. Czy mogę otrzymać zamówione produkty poza granicami Polski?

Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu najlepiej jest skontaktować się bezpośrednio z osobą odpowiedzialną za wysyłki zagraniczne pod adresem mailowym: mo@rolmarket.pl.

ZWROTY I REKLAMACJE 

1. Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy?

Tak, Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy w sklepie Rolmarket.pl w ciągu 100 dni – bez podania przyczyny. Czas ten liczony jest od dnia, w którym Kupujący (lub upoważniona przez Kupującego osoba; nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał ostatni zamówiony produkt. Szczegóły odstąpienia od umowy znajdują się w zakładce: Prawo odstąpienia od umowy.

2. Jak mogę złożyć reklamację?

Klient ma możliwość złożenia reklamacji:
- w formie pisemnej na adres: Rolmarket Sp. z o.o. Sp. k., Cieśle 47, 09-470 Bodzanów
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@rolmarket.pl
Ze szczegółowym procedurą reklamacji zamówionego towaru prosimy o zapoznanie się w zakładce Reklamacja towaru znajdującej się na stronie sklepu Rolmarket.pl.

INNE PYTANIA

1. Czy moje dane są bezpiecznie chronione?

Dane udostępnione przez klienta służą wyłącznie do realizacji zamówień towarów w sklepie internetowym Rolmarket.pl. W przypadku wyrażenia zgody przez klienta na otrzymywanie informacji o produktach i promocjach oferowanych przez sklep Rolmarket.pl informacje będą przesyłane za pośrednictwem e-maili, zgodnie ze zgodą zaznaczoną przez klienta. Dane są odpowiednio administrowane przez Rolmarket.pl i nie są udostępniane innym podmiotom. Korzystamy także z protokołu SSL szyfrującego dane, więc możesz mieć pewność, że Twoje dane są u nas bezpieczne.
Każdy klient ma prawo do wglądu, aktualizacji i żądania usunięcia swoich danych.
Więcej informacji na temat przetwarzania przez nas danych osobowych znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.

2. Jak mogę być informowany atrakcyjnych rabatach czy promocjach sklepu Rolmarket.pl?

Wystarczy zapisać się do naszego Newslettera, podając adres e-mail w polu zapisu oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych. Klient od tego czasu będzie informowany o kodach rabatowych, promocjach produktów i innych akcjach specjalnych w sklepie internetowym Rolmarket.pl. Z subskrypcji można zrezygnować w celu rezygnacji, klikając w link znajdujący się na końcu każdego Newslettera.

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania zapraszamy do kontaktu:

Biuro Obsługi Klienta - pon. - pt: 8.00 - 18.30, sob.: 8.00 - 16.30 - tel. (24) 26074 00 lub napisz biuro@rolmarket.pl
Skorzystaj także z naszego Live Chat – jest ono dostępne w prawym dolnym rogu strony sklepu Rolmarket.pl.

Laury i wyróżnienia dla Rolmarket.pl
pixel